ISCHE

Isztambulra készülve...

A tavalyi londoni ISCHE tapasztalatai alapján a Trianon-problémakört szeretném Isztambulban még pontosabban szemléltetni, mert úgy tűnik, hogy a két világháború közötti magyar társadalom lelki állapota (és ennek következtében többek között oktatási rendszerének változása, a nevelés szellemisége, a nemzetnevelés) nem érthető a nyugati kollégák számára.

Az idén ezzel a képpel szeretnék rávilágítani arra - talán így könnyebben tudnak majd azonosulni a problémával -, hogy más országokat hogyan érintett volna egy hasonló békeszerződés.

Education, War and Peace | ISCHE 36, London 23 to 26 July 2014

The International Standing Conference on the History of Education (ISCHE) is an academic society dedicated to fostering research and enhancing intellectual exchange and cooperation among historians of education around the globe.

Institute of Education, University of London 
 
24 July, 9-10.30 am

2E 

World War and Education in Europe 
Chair: TBA Room: TBA 
 
Fizel, Natasa (University of Szeged) The Influence of the Paris Peace Treaty Ending World War I on the Structure of 
Hungarian Higher Education 

Robert, André (Université Lumière Lyon 2) La première commission française de réforme de l’école pendant la seconde 
guerre mondiale: La commission Cathala et le modèle anglais, Londres 1942-1943